آخرین اخبار : 

آنچه درباره ویروس کرونا باید بدانید!

کرونا چیست؟

کرونا ویروس خانواده ای ازویروس ها به حساب می آید که میتواند موجب بروز انواع مختلفی ازبیماری ها از سرماخوردگی معمولی تا سندرم تنفسی خاورمیانه یا بیماری مرس و سارس گردد.

 منشا کروناویروس چیست؟کرونا ویروس ها میان حیوانات مشاهده می شود و برخی از کرونا ویروسها ازقابلیت انتقال یافتن بین انسان و حیوان برخوردارند. 

چگونه از خود دربرابرکرونا ویروس محافظت کنیم؟ معمولا کرونا ویروس ها موجب بروز علایم تنفسی می شوند. به همین دلیل رعایت اصول اولیه بهداشت دست ها همچون شستشوی دست ها با آب و صابون بصورت مکرر توصیه می شود و همینطور رعایت بهداشت تنفسی همچون پوشاندن دهان و بینی هنگام عطسه کردن توصیه می شود. همینطور خودداری از تماس حفاظت نشده با حیوانات زنده اطمینان از شستشوی صحیح دست ها پس از تماس با این حیوانات و اطمینان از پخت کامل گوشت پیش از مصرف و شستشوی دست ها پس از تماس با هرگونه فراورده دامی از روش های حفاظت از خود و خانواده به شدت توصیه می شود. 

آیا درمانی برای افراد آلوده به کروناویروس وجود دارد؟ ساخت داروهای ضد کروناویروس به طورجدی تحت پیگیری است. ولی هنوز هیچگونه دارو و واکسن موثر برآن در دسترس نمی باشد و درمان مخصوصی برای این ویروس وجود ندارد و درمان ها صرفا درمان حمایتی می باشد.

پاسخ همه سوالات تماس با ۰۹۳۹۲۰۰۲۴۵۲

و مراجعه به اینستاگرام دکتر مهرداد محمدپور

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/eyelasik_catarac_clinic

لینک تلگرام مطب چشم پزشکی:

https://telegram.me/drmehrdadmohamadpour

لینک آپارات:

https://www.aparat.com/drmohammadpour

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پروفسور دکتر مهرداد محمدپور