آخرین اخبار : 

مدیریت قوز قرنیه با اصلاح چشم

مطالعات مختلف پروتئومی تغییرات خاص بیماری را در مولکول های لایه اشکی بیماران KC نشان داده است. بی نظمی و سطوح غیرطبیعی پروتئین ها، پروتئینازها و سیتوکین ها همگی در KC توصیف شده اند، که همگی عوامل مرتبط با عدم تعادل سطح چشم و هموستاز کلاژن هستند.
مایع اشک ممکن است وسیله نقلیه برخی از قهرمانان التهابی KC باشد. بیان بیشتر آنزیم های پروتئولیتیک مانند MMPs در چشم های KC در مقایسه با گروه شاهد در مطالعات متعددی توصیف شده است که MMP-9 آنزیم تخریب کننده غالب است.
• ماتریکس متالوپروتئیناز ۹ معمولاً در آزمایشگاه توسط
سنجش ایمونوسوربنت متصل به آنزیم، آنالیز مهره چند پلکس، فناوری پروتئومیک یا ترکیبی از آنها.
• مایع اشک آور MMP-9 را می توان به راحتی در مطب کلینیک اندازه گیری کرد، زیرا دستگاه های تشخیص به صورت تجاری در بازار موجود هستند، مانند InflammaDry نقطه مراقبت (Rapid Pathogen Screening Inc., Sarasota, FL, USA). این یک آزمایش یکبار مصرف غیر تهاجمی، یکبار مصرف، نسبتاً ارزان، با استفاده آسان و یکبار مصرف است که نتیجه را در ۱۰ دقیقه ارائه می دهد و امکان تست MMP-9 را در مطب فراهم می کند. MMP-9 فعال و پنهان را اندازه گیری می کند و زمانی که سطح MMP-9 از ۴۰ نانوگرم در میلی لیتر فراتر رود، نتایج مثبتی ایجاد می کند. دارای حساسیت ۸۵ درصد و ویژگی ۹۴ درصد

پاسخ همه  سوالات تماس با ۰۹۳۹۲۰۰۲۴۵۲

و مراجعه به اینستاگرام دکتر مهرداد محمدپور

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/eyelasik_catarac_clinic

لینک تلگرام مطب چشم پزشکی:

https://telegram.me/drmehrdadmohamadpour

لینک آپارات:

https://www.aparat.com/drmohammadpour

, , , , , , , , , , , , , , , , ,
پروفسور دکتر مهرداد محمدپور